CyperN

Om två dagar åker jag och Martin till Ayia Napa =)
Resan beställdes igår och hotellet e skitfint!! Tre pooler men dock en liten bit till havet.
Merris blev sjuk igår =( så nu hoppas vi att det går över tills på måndag.
Vi såg på KingKong igår. Den va rätt lol ibland. Men helt ok.
Skadade min fot igår på träningen så nu gör den bögont. Tur att jag får vila den i en dryg vecka nudå.

Vi kommer hem typ runt 06:00 på tisdagsmorgonen, och skolan börjar 9... wieeee, inte.
Kommer nog förmodligen att dö. men det gör inget =P
Usch nu måste jag va sådär ansvarsfull som inte jag är, och inte Martin.
Hur ska detta gå =P.

Jaja det ska bli skönt att komma iväg iaf.
Ikväll äre fest för larsson.
CIAO på en vecka då!



Kommentarer
Postat av: ULLiS

Å men guu va härligt. Har själv varit på Ayia Napa för några år sen och det var så himla underbart! Hur kul som helst hade vi! Ha det så kul!

Postat av: Marie

fuck you. jag vill också.

2006-08-12 @ 14:07:58
URL: http://marrebarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback