Gårdagens Bästa!

Ojojoj vilken härlig dag det blev igår.
Först chillförfest hos larsson med tårta och grejjer. Det var jag,marre,elin,bjerke och larsson.
Sen tågfärd till skövde där vi sedan satte oss en timme eller så vid en kyrka (tror jag?). Och där hade vi roliga saker för oss kan jag säga. Folk trodde nog inte att vi var normala nånstans (haha förresten var det kul på station också för jag fick äran att gå med marie, kändes som att jag återigen var tillbaka på personlig-assistent-jobbet=P). Vi skrek saker, vilket säkert inte alls låter kul här men iaf skrek vi bland annat att vi hatade barn, att vi kan äta hur mycket som helst utan att bli tjocka, att vi är så jävliga lyckliga samt "för mig är det lugnt men morsan blir väl vansinnig!".... haha, det är en historia bakom Varför vi skrek detta men orkar inte tella den. Ni som var med vet och det räcker, för ni skrattar nog ;P
Sedan vid tolvslaget var det krickan och cosmo som gällde, och på båda ställena firade vi larsson genom att önska en födelsedagslåt. Hihi
Sen ös som helvete. Så skulle marie köpa drinkar åt henne och mig, dock hade vi bara 40 spänn. Hon gick fram till tjejen i baren och sa " TVÅ SOMMARDRINKAR".. hon frågade: en 4:a eller 6a? Marie säger givetvis 6a.. sen vänder hon sig till mig "sara, jag har beställt en 6a sommardrink nu?!?!?! som ett frågetecken typ".. lite klarare i hövvet som jag va sa att det kunde hon ju för Helvete inte göra för 40 spänn, det är ju hälften av vad det kostar inte ens det knappt.. hon mest ooooOOops! och sa till en annan tjej att hon ville ha nått för 40. Det blev öl :P.. då mådde marre lite illa så hon smög in våra ölflaskor i sin väska så gick vi ut på pissepaus. ÅH de va roligt. Erik Liden kom dit och frågade fall adam skulle hämta marie. "näe, eller ska han det? Jag ringer honom!"... hon ringde och frågade adam om han inte hade svängarna förbi skövde ikväll? Hahaha de va så kul och hon va sååå söt =P (hon åkte tåg hem.)
Ah å jag och larsson shejka som fan sen sprang vi till tåget. Där satt min pojkväns storebror och hans vänner. Kärebarn dom va roliga. Dom tvingade med mig och larsson till efterfest.. Det va en rolig efterfest vill jag lova. Samma musik men goa gubbar =P.. haha kärebarn vilken lyckad kväll!!!!

Nu ska jag packa..

Peace<3


Kommentarer
Postat av: Elin

hoppas du köpt massa presenter till mig nu =D och hoppas ni inte alls har det bra i värmen ongar! :P..
ses snart


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback