Jag är evuuuul! =D

Ja igår jobbade jag dag sen iväg till träning och hade ont i ljumsken och shit så mest sket i att springa =P...sen hem duschning och vänta på att merris skulle hämta mig..
Vi åkte givetvis till donken (jag bjöd!).. sen hem, jag va typ dödstrött så somna som en stock asfort...
Ah å inatt så vaknade jag upp, ingen aning om varför, så låg jag typ med armarna i kors, så trodde martin att jag va sketsur på honom och frågade sjuttioåtta ggr: saaaaris, varför är du vaken, är du sur?.. jag sa att "jag försöker sova".. då sa han att det försökte jag inte alls för han vet hur jag är när jag inte försöker sova ellre nått liknande.. men grejjen är att jag halvsov nog när detta hände, och när jag vaknade i morses visste jag inte fall det var en dröm eller inte, men då sa merris att det stämde.. moahaa, de va sköjj då..

Ja iaf så vaknade jag vid 11 och då ville såklart martin soooova till 12 och slängde tv-dosan på mig och sa typ hääääär, se på tv eller nått,jag ska sova... Och det tror han att han får eller.. MWEPP jag nöp honom och bet honom och gjorde att han visst inte kunde somna om... OPS! ;P.. fick lite stryk jag också men de va också kul =)

Mmm underbart är det när allt är bra mellan oss för då har vi alltid mkt kul.. åt varandras cp:igehet och så vidare.. han verkar tycka det är kul när jag får panik och skriker , mm jättekul VAVAVA =P hihi min sötnos..

sen lagade faktiskt martin green (ja, han gjorde det!) mat till mig... makaroner och köttbullar iofs, men det var mkt gott iaf!! =) mums, de va gölligt göbben...efter det begav jag mig till jobbet (eller fick ju skjuts givetvis).. och det gick väldans fort idag för vi satt och såg på friidrott hela tiden..va lite nervösa när emma green skulle hoppa men hon fixade det till slut..

Ja idag är allt bra!

PYSS!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback