Jag ser det regnar...!

Jävla pissregn rent ut sagt. Är det något jag hatar så är det att bli våt om fötterna!
Jobbet ringer jämt nu känns det som: kan du jobba ikväll? Kan du jobba i helgen? "nej, nej nej!" jag vill inte jobba, fatta! Men jag ska jobba, på söndag, skulle jobbat hela dagen men lyckades få börja klockan 16 ist, yes, bakfylletid till fyra. Gött

Idag efter skolan gick jag till den underbaraste i världen, ja ni gissa rätt, det är merris jag menar. Och för er som inte fattat det har jag en sån där älskamerrisasmycketperiod nu, eller jämt, wellwell, It feels GREAT=). ÄVEN när jag hade pms var jag glad på honom (cypernveckan), inte så konstigt men ändåå.. brukar vara mycket mer lättirriterad då (tjejer vet hur det är, inte ni andra).

Jag och merris åkte runt med den lilla beiga saaben och delade ut presenter till behövande (dom behövande var min farmor, martins farmor, min kusin och marre) mohaha. Dom verkade lyckliga och glada. Alla utom marie för hennes reaktion hann vi inte se för vi stanna mitt i vägen och stoppa henne och fick ge presenterna genom rutan, sen börja en bil tuta bakom oss =P

Imorrn ska jag, anna, mackan och merris förmodligen till matfestivalen å keka å chilla å inte festa.. Festen blir på lördag =) Oh yeah.

JAG HATAR SVERIGE, ta mig tillbaka till cypern tack, till den tryckande värmen och all underbar tid med min baby. Yeahyeah.

Min cepelärare i psykologi gav oss läxa första jävla lektionen så det är väl bara att ta tag i skiten.

Tjarå! =) <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag fick två läxor redan i onsdags, sug på den. Me dont like school.

Postat av: Jennifer

kan du räkna med att vi gör saaaris.

2006-08-25 @ 16:54:05
URL: http://jennifer89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback