Mera regn och fest.

Ja förra veckan rann himlen utav bare den.
Alla träningar inställda nästan. Jag fläskar på som fåen.
...
I lördags var det dags för fest, i fredags va jag hemma och mös med merris. sjuklingen.
...
Förfesten började hemma hos henning. Ganska mycket folk, mest yngre =P. Sen skulle jag,karin,marie,jennifer och björn åka med min bror in till stan för att ta tåget till Skövde. Vid ett tillfälle på grusvägen försvann marie, hon ramla ner i ett dike, HAHA ;P så jävla kul.
Åh i bilen var det party kan man säga. Flickorna pratade mkt om att emil skulle skriva om dom i tidningen efter denna händelserika åktur =P. Vi sjöng lite fin text till "boten anna" och "en busschaufför", det blev ist typ: "vi känner en bil, den heter lasse" och "en bilchaufför, en bilchaufför" m.m =)
Man kan säga att kvällen var märklig. Fylld med deepande och teleonsamtal och hej å hå.
Jag och jennifer gav oss in i ett bårk, för att stoppa det såklart.
Jag lyckades fixa in karin och jennifer =P =)
Jaja, i det stora hela var det lyckat iaf, tycker jag.
...
Idag köpte jag ett par stövlar! Alltså inte gummistövlar utan mer höst-stövlar. Wellwell, jag blev kär i dom för ett tag sen, åsså tyckte mamma att jag minsann kunde unna mig det efter en sommars arbetande =) jag höll med henne såklart så gick och köpte dom idag =)
...
Nu i helgen blir det lugnt men dock en hel del shoppande skulle jag tro eftersom att det är jag och sofia som är i farten ;P.
Vi ska INTE tänka på killar, för sofia gillar inte dom nu. Och då ska jag inte prata om merris. Nope, blir en tjejhelg med kusinen och det är jävligt gött emellanåt tror jag =).
...
Nu ska jag fortsätta snörvla och whaina över att jag inte kan träna och därmed blir ännu fetare. Tack för mig!
Ciao <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack för en kanon helg :)

Postat av: Marie

jag håller också på att bli fet. ska nog börja köra nytto-vecka igen :D

2006-08-29 @ 22:04:42
URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Marie

den har gått på repeat om och om hela tiden typ - i love it!

mitt hem ja, haha. du får komma när du vill. dock så kan jag berätta det att en av våra tikar löper nu så hanarna är typ kåtast ever, haha. typ som martin? MAHAHAHAH! saknar dig lite, saris. men bara lite. hihi.

2006-08-31 @ 19:49:19
URL: http://marrebarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback