Looooov <3

Ett välförtjänt lov startade igår...
Jag tycker iaf att jag förtjänar det, inte för att jag har pluggat arslet av mig men ändå...

Gårdagen spenderades med Merris, Jennifer och Berris. Först lagade jen å berra mat till oss alla fyra, sen åkte vi och köpte massa candy och annat fett till filmen vi skulle se, nämligen "borat"... den var lite halvcp men ganska rooolig.

Sen gick vi och la oss för att idag gå upp vid halv 10.. jag skulle nämligen till skövde med mamsen då för att få ilägg och sådant till fötterna från ortopedtekniska...danke danke

Efter det gick jag å mami i lite affärer, blev kär i ett par skor på skopunkten... men min ekonomi tillåter inte riktigt detta då jag är skyldig min syster närmare 1000 spänn efter all julshopping.. tack så mkt att allt är så dyrt och alla jävlar har en inkomst utom jag i min familj känns det som, min syster har ju bara ca 6000 kr mer på sitt sparkonto också... ahh jag älskar det!!! NOOOOOT

Vad ska då sara göra på jullovet? Jo hon ska imorn ehh träna klockan 17.30.. sen möta brorsan på stationen <3.. sen kommer kanske martin på kvällen efter hans joooobb.. =)

På tor blire springning med larsson på förmiddagen, sen kanske lek med min annis på eftermiddagen/kvällen, vilket var alltför längesen med min lilla pärla <3 ihh me like

fredagen börjar nog med träning sen kanske lek med brolle eventuellt...

lördag är likamed julmiddag med familjen och respektive så det blir mysigt...

söndag är juuuuuulafton, och då blire med släkten bara sen ska jag hämta merrisen så ska han vara med oss i slutet... =)

vidare uppdatering kommer senare...

Puss <3 

Kommentarer
Postat av: Mariee

alla affärer suger mina pengar ifrån sig som en svamp, och jag handlar inte ens till mig själv! haha :P jag är SÅ givmild. och tönt, när ska vi ses?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback