Booooring

Jag va hos marre nyss. De va jättetrevligt men läskigt också. Alla SEX vovvarna va söta och gillade nog att nosa folk i rumpan. Den minsta va skitsöt å sånt där. Men vart höll ELOF hus?!.. nåväl, jag hade nog bara kramat ihjäl den stackars kissen ändå, för sjööööen va läskig film vi såg på. Minns inte vad den hette. (men nu sa marie att den hette Stay Alive, vilket förresten var ganska självklart) .. marie slog sig själv några ggr (vifta så otroligt mkt med armarna) och jag mest satt och skaka =P hihi. De va lite humor vid sidan av det äckliga alltså (maries anfall)...=)
Sen ringde mammsen och pappsen och sa att jag kunde åka med dom hem. Å då tänkte jag att det va ju bra för då slapp jag utnyttja marre för skjuts. hihi
Men så kommer man hem och så tar de två sekunder så är det jääävligt boring här igen. Otroligt. Märkligt.
 Har försökt få tag på martin aka fiskarN hela dagen också. men enligt källor (dessner) så har puckot tappat mobilen i vattnet! GAH! (inte pucko egentligen, men vill prata med grabben!)
Och dom hade tydligen åkt hem redan idag =(... I wanna play with you. cräp
Jaja kanske skönt förn...Vad vet jag
Elin festar och det hade jag också velat om jag inte hade ätit fucking pencillin! får bli nästa vecka istället då.. sablarns
Jag vill förresten helst inte jobba mer nu. Veckorna går så otroligt långsamt! BAH!
Och så har jag ju tackat ja till ytterligare ett jobb. bra sara, bra !
Men v.33 Guuuud va jag längtar!
Jag har tråkigt

hej

Hej



Nu vet jag. Han festar. Jag vill med festa. Jävla pencillin =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback