Det rullar väl på...

Jobbet går bättre och bättre... men dagarna är fortfarande ganska så sega faktiskt... det går an när det är sånt här väder för då kan vi gå ut och gå i ca en timme.. då slipper man bara sitta hela tiden... jag vann för övrigt två gånger på yatzy idag! Damn, jag ägde, serri ;P

Jag pratade i Telefon (hör och häpna) med merris idag efter jobbet.. i typ en kvart! shit måste ha vart rekord för lilla pojjken ;OP

Fixat lite andra samtal också.. gött å ha de gjort =).. sökte lite jobb igår med, tills när skolan börjar, ja jag behöver ju pengar då med såklart..

Annars är det väl som vanligt, inte mkt att tillägga idag...

Martin är Bäst <3
Jag är trött...

....ahh, ni vet


Saknad

Jovisst va vi söta när vi var små.. men asta var ändå sötast... gud va du e saknad, mysiga lilla underbara vovve... det var hela fem månader sen du dog idag... men ändå såå saknad.... gulleplutten

Three days to go... 18 =D


HEJHEJHEJDÅ

Kommentarer
Postat av: J.

Joo.. hon va söt.. R.I.P.

2006-07-12 @ 23:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback