Hej jobbarN

Fasen, jag jobbar hela tiden numer känns det som.. och inte blir det roligare av att man byter människa att jobba med.. mer att göra och tiden går visserligen snabbare men shiet vilka långa dagar jag har där två gånger.. 13 och 14 timmar !!! de e inte korta pass de...Jag har ont i käften för jag brände mig på pan-pizzan förut =P... orutin alltså, damn...

Pappa hittade ett jobb åt mig till helger och lov som jag kanske ska söka till.. vet inte riktigt...hmmm

Öhhh, imorrn jobbar jag bara 8-12 sen ska jag upp till min underbara merris ! <3... ska lämna lite grejjer och så inför natten sen =)...han ska dock jobba klockan fyra så sen blire hem, ta en liten nap kanske sen PARTHEY all night long.. jag och en flaska vin =D hihi

Jahaja, om en stund ska jag eventuellt åka in med syster till körskolan i ett par timmar och skriva lite prov.. repeterarepeterarepetera...Inte ens en vecka kvar nu

sen ska jag nog sova i min kusins lägenhet.. men dock osäker på om jag vågar detta för hon är inte där och elin vill inte följa med.. jag vet, jag är en liten pussy =P

näe nu orkar jag inte uppdatera mig mer....

miss my honey <3

ciao!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad för joooooobb? :D

Postat av: Elin

jag får väl säga varsego då syster =)

2006-07-29 @ 13:59:43
URL: http://Edalle.blogg.se
Postat av: Marie

ja, vad är det för helgjobb och sånt? :D

2006-07-29 @ 17:43:39
URL: http://marrebarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback