MartinveckaN



Sen i söndags har min lilla pojk sovit hemma hos mig, och än är det inte slut.. ikväll sover han nog här också och sen imorrn jag hos honom.. Mina föräldrar är nämligen borta denna veckan och elin jobbar natt så jag ville inte sova själv, scary...då fixade min merris det genom att va med mig alltså..och tre mornar fick han gå upp typ kvart över 7 för att skjutsa mig till jobbet.. stackarN.. och sååå gulligt =D... men jag jobbade bara två dagar + en timme igår.. för igår blev jag sjuk.. gick till farmor för att dom skulle skjutsa mig till vårdcentralen..

30 minuter försent kommer en dansk typ 90årig läkare till väntrummet och försöker uttala mitt namn. de gick inte så bra. väl i hans rum så frågade han typ sju ggr fall jag är allergisk mot pencillin "nej, jag har ätit det många ggr förut" .. "men du är inte allergisk mot pencillin då? (på någon märklig dansk-svenska) "NEJ kära du, jag tål skiten!(så sa jag inte, men tänkte"... han kollade i min mun och efter en halv sekund sa han bara skethögt "USCH" .. farmor började skratta åt honom och sa "så de va halsfluss alltså".. det va halsfluss.. så han skrev ut ett recept och på apoteket fick vi vänta jävla 40 minuter eller nått på vår tur.. sen tog den turen slut, då åkte jag hem till farmor och sov några timmar till innan jag åkte till martin...

hos martin kollade vi på biobiljetter tills igår egentligen men det blidde idag.. så kvart över nio ska vi se på bio ikväll =)

I ehh tisdags kväll var jag med martin,eddie,kim och sörman på en fisketur.. men jag ångrade lite smått att jag följde med.. eddie lurade för det första ut oss på nån jävla väg åt skogen..sjön var åt vänster, men eddie skulle promt gå rakt upp... efter tusen mil rakt upp säger vi att vi borde ju svänga åt vänster snart..sagt och gjort, vi svängde lite åt vänster och sen gick vi neråt.. gött, mot sjön.. trodde vi... men väl nere där de var någorlunda plant så ser vi inte den där jäkla sjön.. några mil åt nått håll så ser vi äntligen sjön.. och vi hade därmed gått femtielva mil fel i nån märkligen halvcirkel i en terräng som var åt pipsvängen jobbig att gå i.. tack eddie, två timmar åt skogen...sen fiskade vi.. jag trassla mest till mitt spö hela tiden och blev helt störd på skiten så jag gav upp efter en firre.. det gjorde dock inte dom andra.. närå vi va där huuur länge som helst.. innan sa dom att vi skulle va i stan vid 10.. vi var väl där vid halv 12 eller nått.. BAH! skitjobbigt att gå upp dan därpå....

sen har jag väl inte hunnit med så mkt mer i veckan.. jag mår sådär bra men inte tiptop...martin ringde nyss.. nytt rekord.. typ 23 minuter.. det tar sig sa pyromanen :D... hihi men han e sötast, de e han faktiskt
<3 hihi .. och att han offrar en hel vecka åt mig e aaaasbra!=D mums!

nu ska jag nog vila, eller duscha, fan va varmt de e... ciao då!




(från i lördags)
tihi

Kommentarer
Postat av: berris

Hej saris. Tråkigt att du är sjuk. men det hindrar dig inte direkt. du försöker komma hit o smitta mig då o då ;) SÅ det var trevligt att fiska såg jag :D fick du ingen fisk? var det någon som fick :D puss

2006-07-20 @ 18:33:11
Postat av: Marie

Vem är fotografen då? Jo, jaaaaaaag! Maha, jag är bäst. Jag har förresten kollat på lite resor och det verkar som om det är mycket billigare att resa veckan efter :/ Hur länge har Martin semester? Är det bara den veckan?

Postat av: Jennifer

Jaop det ska vi, ni såg den igår eller ngt va? var den braig?

2006-07-21 @ 14:56:39
URL: http://jennifer89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback