Ork

Jag orkar liksom inte...

Marie och jag såg näcken igår och hade en mycket trevlig och moffig dag vid pankapölen...:D

Merradag igår och idag, idag lite bad åsså...

Inte mycket mer att säga.... jag ska njuta av min sista semestervecka innan jobbet börjar och pågår i fyra veckor sen =S vill inte jobba, inte där...

Konstiga tankebanor, mycket konstiga...

Men jag vill behålla dig länge länge länge..
Oh ja, martin green är den bästa av de bästa trots allt... snälla ta dig tid till mig... I need you...märkligt iaf...förvirrande

ibland känner man sig bara lessen...saknar mormor och asta ofta på kvällarna/nätterna, men sväljer allt.. det är energikrävande det där, att sakna folk... vilket jag gör jämt..även levande personer (mm,martin ja).. saknar honom redan, fast vi sågs alldeles för några timmar sen, bara för att jag vet att det dröjer ett bra tag till nästa gång... bah!

Näe, inget happy face idag

Men det går väl över.. kanske imorrn, ska bada me tessan och sanna då iaf...


peace <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

hihi kanske ses imorn på badet då =) jag ska dit efter jobbet.

Hejdå saaris!

Postat av: Marie

Näcken in mu heart!

2006-07-04 @ 13:30:17
URL: http://marrebarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback