Regn och cyklelvärk!

Jävlar va hurtig jag kan va om jag vill... cyklade idag också till jobbet och jag tänker göra det till en vana.. men faaan va ont jag hade i röven i morses, helt otroligt.. fick stå upp typ all the time.. men de blir ju lite ork de me så fick stå ut med lite smärta.. "smärta är en högre grad av njutning".... WIHO
Dagen idag var en bra dag, dagen idag gick ganska fort... vi spelade yatzy ca 4 ggr .. han vann alla gånger utom en, å FAN va jag slog honom då.. BAM!!!!!!! =) hihi
Vi va på tippen också, där jobbade en gubbe som haltade jättemkt och pratade en oförståelig skånska... vi nickade fint och mm, visst, fine tyyyyyyyyyyyyyyyyyyyp... frugan körde såklart...
Jag lagade mat idag också... egenhändigt gjord pyttipanna.. skar potatis å kassler sen BAM i stekpannan å dom sa iaf att de va jättegott =D... jag väljer att tro på det..
för övrigt är min farmor söt för varje morgon klockan halv 9 när min rast börjar har hon fixat tre mackor med äggröra på.. MUMS jag älskar det men det är speciellt gott när farmor gör det (tror knepet ligger i att hon tar i massa smör, men hey, de e ju gott!?) =D
Tjohooo, svälj hövvet (som johan så fint säger ganska ofta)
Idag har min syster, min pojkvän och anna (kanske nån mer) varit i gbg.. syrran fick hjälpa stackars martin med presenter till mig för han klarar inte riktigt det själv.. men han är söt ändå.. sötast till och med TIHI <3

Resten av dagen lär jag väl spendera här för inte fan tänker jag åka in till körskolan när det är sånt här väder näääääpp, icke sa nicke

Sova tidigt idag med, då är man på bättre humör på morgonen, fast allra först när jag vaknar så är jag inte ett piss glad.. då vill jag bara fortsätta sooooova sött.. och jag drömmer ofta nuförtiden... kommer ihåg dom på morronen men glömmer dom lika snabbt igen, inatt var det nått läskigt tror jag... å natten till igår nått med martin :)...

Jag saknar min fina martin, även fast han var här hos mig i eh förrgår... Min allra bästa vän och min allra bästa pojkvän =D

På tal om bästa vänner så skickade annis ett grattissms igår för hon kan inte höra av sig på lördag :o(.. de e tråkigt de :S.. synd att hon inte är här framförallt!!!!
Hon har också köpt en present till mig hihi, och anna b också... så sööööta dom e töserna :D:D:D:D

Idag ska martin och eddie fiska, i det här regnet funfun :D..men har hört att fiskarna nappar bättre då.. tror jag iaf jag har hört.. men minnet e inte bra nånstans..=D

Idag har jag ringt och tagit ledigt den dagen jag skriver upp samt ringt till sjukgymnasten och pratat lite om min cepefot som aldrig läker.. jag ska till en ortoped härnäst.. WIHOOOO, inte!

Livet är bättre idag.. Javisst svänger humöret en del ;P... på torsdag ska vi skjuta upp marie.. så att vi slipper grejjer v.33 (haha du är lätt den enda som fattar, jag fattar knappt själv den förklaringen, men de e ju lite ehum intimt kanske man säger, så vi säger bara så) WOHOO får icke glömma detta.. ICKE

Nemen nu hade jag inget mer att berätta ...
måste sätta på musik..
herregud sara.d
CIAO DÅ! =)


//Sara aka sugarN ? ;P
SugarN

Kommentarer
Postat av: Marie

haha, men alltså..det är ju liksom ingen länk, utan mer ett band. du vet det jag har om höger ankel? eller fotled eller vafan det heter. jag och människokroppen är inte vänner :)

Postat av: Jennifer

Jag tror jag fattade oxå Sara, glöm då inte att ringa idag, jag har redan gjort nananana! :D

2006-07-12 @ 12:29:22
URL: http://jennifer89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback