Hektig Helg

Oh kärebarn. Helgen har varit minst sagt stressad. Eller iaf fredagen. Min lilla pojk tog ju studenten så det var upp svintidigt på morgonen för att göra i ordning sig, sen in till stan med alla nallar å presenter å grejjer hit och dit. Sen till familjen green för att gå med dom till odenhallen och se på den lilla tillställningen. Mycket bra :D... Jocke och Emil sjöng kanonbra. Svante var dock lite trist som vanligt.
Efter odenhallen hem till familjen G igen för att äta en liten macka innan vi skulle gå ut igen (och jäääklar vad ont jag hade i fötterna av mina skor vid den tidpunkten!) och kolla på kortegen. De va jättetrevligt, jag och krille stod och hälften av klasserna minst "vem vill ha ett år kvar". Där stog vi och log, inte alls avundsjuka, INTE ALLS! :P
Sen ner till stan med alla nallar som naturligtvis trasslade ihop sig! BAH jag blev helt galen å svettigt var det å hej å hå.
Efter det kollade vi på ströget ett bra tag innan jag åter igen drog mina ben uppåt mcdonalds till för att svänga in vid merris å berris gata och fira dom.
Efter en himla massa folk hos dom och lite champange hit å annat mumisgt dit så gick jag ensam till mackans hus på förfest med några goa pers. Det var askul å jag skratta så jag grät åt theodor mest halva kvällen, åh kärebarn! :D

På plantis där jag satt där jag brukar sitta numer (på muren, speciell plats) :P... där kom några treor fram och sjöng den fint omgjorda lilla snigel låten. Lilla tvåa lilla tvåa FAN va du är ful.osv.... Mycket vackert. Inte alls avundsjuk. INTE ALLS!

Gårdagen spenderades mest under solens sköna strålar (okej, vi gick upp vid ett men ändå). Dock var natten så jäääävla varm. Fixa fönstret martin green, annars får du sova själv resten av sommarn (eh, tänk om han ser det som en chans och inte fixar fönstret för de ;P då jävlar). Sen till P:as.. träffa anna å mackan, sen tillbaka hem å hade vattenkrig. Jag tiggde till mig den stora vattenpistolen så jag skulle nog säga att jag vann. MOAHAHA, han vill ha revansh i veckan :D

Nu har jag kollat på balen. FINASTE MARTIN Å FRIDA .... åh kärebarn.. Inte alls avundsjuk INTE ALLS ;) (ältarN)..... jaja ett år kvar. Man får hänga i. Men just nu kan skolan suga min PUNG

LEV VÄL PEACE!

Kommentarer
Postat av: J. aka Duffy

Hehe.. fan.
Det här är inte bra.. jag har tråkigt och du har fått mig till att läsa bloggar.. eller ja.. din iaf..

Grattulera han din denna där..
usch!! studenten.. 3 år sedan.. jag börjar bli gammal..

btw. har du pung?

2006-06-11 @ 21:38:57
Postat av: Elin

Du måste bara nämna din syster lite mer nu asså!...
bara så du vet jag e klar med samhällen Mohahaha... KÖSS

Postat av: Sara

Jadu Fänrik Jonasson.. Det bådar inte gott det dära :P
Jamen då hoppas jag att den är lite intressant då, kul för dig att veta vad som händer här ute nu när vi inte ses nått å du bor åt satan långt bort..

haha det ska jag göra. har du någon hon där då?
Ja, lite gammal börjar du allt bli, mahaha! ;)...

klart jag har pung,vem har inte? ^^

2006-06-12 @ 20:41:25
URL: http://saaaris.blogg.se
Postat av: J. aka "Duffy"

Nää fy fan.. det är illa...
Så jälla intressant är det kanske inte men det är roande.. ;P
Mmm.. en 30-35 mil något sånt..
Jo jag har visst fastnat i någons nät.. en skånetös mer exakt..

2006-06-13 @ 00:13:02
Postat av: Sara

haha roande, jag vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller tvärtom :P
OJdå va ska du där nere å göra ;) hihi ne men det låter trevligt tycker jag =) hihi

2006-06-13 @ 00:22:16
URL: http://saaaris.blogg.se
Postat av: J. aka "Duffy"

Det är snart dax för er att börja hänga på helgon.net oxå..
Jag la precis märke till att det faktiskt va ett par från Gudhem som hängde där.. hehe

2006-06-15 @ 12:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback