Oh Baby I Love Your Way

Lyssnade på den låten igår (rubrik), den e go.

Igår hittade jag inte på nått värt, vilket jag visste redan innan. Gårdagen gick mest ut på att ligga på soffan och titta på tv. Dock lagade jag mat, men blev asarg för att jag inte kunde göra så att allt blev klart samtidigt och sånt så elin fick ta över när hon kom hem. Sara med tålamodet, inte. Min bakfulla illamående mage som jag hade i lördags har fan hållt i sig tills idag, shit inte dåligt länge. Men martin sa ju till mig att äta fil i morses, och han hade rätt sötnosen, det gick över då.

Idag har jag vart på möte i morses, cyklade med martins cykel ner till stan (och för er som inte vet att martin är lång och jag jättekort så är det iaf så, så räkna inte med att jag nådde ner till pedalerna när jag satt på sadeln) för att gå på ett möte med min chef, vi skre anställningsavtal å sånt där man ska skriva på. Vet knappt vad. Det gick ganska fort iaf, och sen skulle jag då cykla hem. UPPFÖRSBACKE. Fasen va svettig jag blev (nej, min kondis är inte alls bra och det tänker jag då aldrig påstå heller =P)....... shit de va jobbigt.

Efter mötet tänkte jag sova lite till, för det gjorde ju martin. Men jag kunde inte sova så såg på tv istället, de va inget bra, bara ricky lake å sån shit. Så vid tolv var jag trött på dåliga talkshow-program så jag ville att martin skulle sluta sova. Det var inte det lättaste, för den mannen gillar verkligen att sova. Nåväl till slut så vaknade han väl men de va dumt för satan va katig han va ongen. Vi slogs lite å skallade varann och så. Sen blev vi vänner, sen slogs vi lite till. Sen åt vi frukost. Sen börja allt om igen, han skyllde på att han var tvungen att vara elak mot mig när vi var i hans säng. Jag fattade mest inget, men de va ganska kul emellanåt iaf =) hiihi han e söt när han fular sig också.

Sen efter maten somnade vi nästan igen sen satte allt möjligt folk igång och skulle ringa och skicka sms till min mobil (eller ja min mamma, min pappa och min kusin var det väl mest :OP)... så då blev jag pigg men inte han så då var det till och bli irritationsobjekt igen. han gillar inte mig när jag inte vill sova när han vill. Men skulle vi sova när han vill det jämt så skulle vi sova bort varenda jäkla timme av dagen. usch nej. Mys är bättre. Vi kollade lite på resor också. Ohhh va det ska bli gött att komma bort. V.33 it is =)

Och det ösregnar ute för er som inte har märkt det. HATA REGN! jag blev blöt och kall när jag gick hem från bussen. Dåligt humör. Men sen efter duschen gick det över. Nu har jag kollat på tv igen, vilket typ är det enda jag gör. För övrigt är jag INTE ALLS avundsjuk på elin och anna som just nu sitter på flyget till cyyyyypern, INTE ALLS! cräp.. själv ska man ju upp klockan halv sex imorrn, ta bussen halv sju och jobba till halv fyra. graaaattis till mig :S. Jag är trööööööööött så ska nog sova snart.

Jag saknar redan martin, men det är nog mest för att jag inte kommer träffa honom på ett tag, doh.. jobb, I don´t like it.

Men men häbliväl.

CIAO <3


Ja men dom är ju så sööööööööta. Olof och martin ;D;D;D;D;D;D;D;D <3
Martin och Olof

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag hatar oxå regn, men tänk såhär, tur det regnar när man jobbar. ska du och martina åka utomlands? :D

Postat av: Marie

Ey yo! Haha, jag vill inte veta mer angående att "martin kan vara elak i hans säng" TOO MUCH INFORMATION LIKSOM! Haha. Nupsi nupsi (mongo-ord,jawohl).

Jag pratade med Adam igår. Möhöööööö.
Fniss.
Msn, snart!

2006-06-27 @ 12:40:26
URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: jennifer

nej vad roligt =) vart blire då? bestämt det än?

2006-06-27 @ 18:30:24
URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: Marie

Haha, du får det på msn.
Vi får snacka om lite allt möjligt då.
MEN SKYNDA DIG ATT TRÄNA DÅRÅÅÅÅÅ!
fjomp :D

2006-06-27 @ 19:48:02
URL: http://marrebarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback