Snabbis-sommar?

Fasen vad jag inte orkar göra de sista inlämningarna. Måste börja idag, eller? Tror inte jag orkar. Jag har annat för mig, ehh?

Men vad bra att Jan ställde in fredagsträningen och satte den klockan 10.00 PÅ LÖRDAG ISTÄLLET, nej tack Jan, det kan du få gå på ensam.

För studenterna är det sista ordnandet nu de här dagarna medan vi stackars tvåor avundsjukt får titta på. Ett år kvar Sara, med klassen, bästa klassen? Eller inte, men det får väl gå. Helst vill jag att sommaren ska gå fort som satan nu så att trean går ännu fortare. Imorrn vill jag att den där bruttan ska säga: Grattis lilla snärtan, du får jobba hos oss i sommar. Ja jag vill ganska mycket. Jag vill åka utomlands, helst med Martin för han e het ( eller på grund av någon annan anledning som jag inte kommer på för tillfället ). I år blir det inga blommor till de studenterna jag ska hänga på. De får annat smått å gott istället. Mest för att jag inte orkar stressa i slutet. Moaahhaa.

"Trivseldag" idag på berget, Ja det var ju förbannat trevligt!! inte ... En snabb tipspromenad (tack ahmed som bar min tunga väska) sen två körvar sen drog vi. Sen missa jag och Ida bussen, jäkla chaufför, han såg oss springa! bitchen....
Jag har tagit hem min klarinett idag som hade legat i mitt skåp sen början av ettan! WOHOO 

Övrigt som hände idag var att vi var på osten där det luktade jätteilla, Fanny å Elin skrev i gästboken och de va sköjj, vi köpte sliskiga klubbor också. Sen skulle ida tanka för första gången å de va också himla kul. Sen hämta jag böcker hos martin som spruta vatten på mig och bilen, Tack så mycket! :D

Så marie, nu vet du lite mer ;o)

Puss å porr


Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, TACK SARA!

Och du du du! Adam har spelat klarinett! HUR KUL ÄR INTE DET?! Haha, så jävlaaaaa kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback