Tankar i ord?

Jag pratar ofta om martin här. Och det tänker jag även göra denna gången. Men nu är ni i alla fall förvarnade.

Tankar är djup skit.

Förut låg jag och kollade på tv:n. Så började jag plötsligt fundera lite. Kom att tänka på första gången jag träffade martin efter att jag och dennis hade gjort slut. Alla visste vad som skulle hända, alla visste att det skulle bli vi, utom vi själva typ. Men det är inte det viktiga. Det jag tänkte på var promenaden från festen hos agnes till plantis. Alltså hela ströget ner och lite till. Vi gick där och höll varandra i handen. Mina känslor var blandade som aldrig förr. Martin-Dennis-Martin-Dennis, hela tiden. Förvirrande, men killen jag gick brevid verkade då veta vad han ville. Gång på gång stannade han oss för att böja sig ner (ja, det är ju ändå typ en halvmeter ner till mig för hans huvud) för att ge mig en k-y-s-s. Det låter så fint, och det var fint. Men ändå som sagt väldigt förvirrande för mig. Jag visste inte vad någon ville och inte minst vad jag själv ville. Vi mötte flera vi kände som undrade om vi var tillsammans, svaret var såklart nej, men vad var vi då? och varför höll vi på sådär? Nåväl, jag tänkte bara försöka skriva ut i ord vad jag tänkte, och det gick väl sådär. Det blir aldrig samma sak. Det var en underbar kväll just då i dom ögonblicken. Men andra saker gick käpprätt åt helvete, men de va ju inte dom sakerna jag tänkte på.

Jag älskar att minnas dom bra sakerna. Men ibland känns det så svårt, för de dåliga sakerna vill alltid trycka sig in och lyckas alltid bli större och viktigare än de bra. Märligt. Och nu menar jag allmänt om allt möjligt, inte om mig och martin.

Jag måste skaffa nån mer hobby, eller fler vänner att umgås med. För man kan ju inte sitta här och filosofera hela dagarna. Det funkar inte så. Ge mig mitt körkort så jag kan åka från den här platsen tack. 20 dagar återstår... det känns längre än vad det är. Och jag orkar verkligen inte plugga teori. Självdisciplin kom igen! Förbättring behövs när det gäller den. Otrolig förbättring. Samma sak när det gäller allt som har själv i början. Självförtroende och sånt där ni vet. Men det håller på, det går iaf uppåt nu.

Igår fick jag klubbor av martin att ta när jag blev sötsugen sa han, haha det är jag jämt så tack för dom martin, mycket goda och mycket söta!

Jag skulle kunna babbla i timmar om allt jag tänker på. Men det tänker jag inte göra. Jag tycker lite synd om er som läser ända ner hit ändå. Bra jobbat!
Snart kommer mammsen och pappsen hem. jag gillar mina päron faktiskt, mycket bra människor. Och idag vattnade jag blommorna, snart ska jag laga mat, vad händer med mig :O.. hiihi så duktig har inte jag varit på evigheter.

Jag ska sova hos min gölleplött sen. Och imorrn på möte vid 10, Gah va jöööbit!

Nee, nu ska jag göra nått värt (det kommer jag ju inte göra men det låter bra)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback