Brandmän = GrrRRRrrRRr

Ja idag blev jag lite lycklig när jag insåg att det faktiskt finns snygga brandmän i Falköping.. trodde de va kört men icke ;P (sry martin, men du vet, tjejer och brandmän)... så dagen var helt okejj..!

Jag anmälde mig även till att sitta i seketariatet på oden cup klockan 01-05 på lördag morgon.. jag å larsson tog på oss det för att komma in gratis (ja, vi är snåla och det är julklappstider!)
För spela lär man ju inte få göra.. FUCK

Efter dagens, och det näst sista passet åkte jag till merris som vanligt... vi har lekt varje dag denna veckan några timmar iaf och det uppskattas mycket! <3.. imorrn ska jag dit också. dock har han jobbat väldigt mkt denna veckan men det är bra för hans ekonomi som för närvarande är lika kass som min!
Imorrn blir det lite fler timmar, för då slutar jag 12 =)

Efter leket med martin imorrn ska jag vidare till marre... vi ska se idol och jag ska eventuellt sno lite klär som hon inte vill ha längre =) Gött

Ajuste, igår, när jag och larsson skulle simma så var det typ tuuusen mils kö.. så vi åkte och åt på sibylla istället!

Lev väl!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback