En gravid kvinnas humör.

Humörsvängningar. Sånna som folk med ungar i magen har. Sånna har jag, fast minus ungen i magen (jaaa det är jag säker på! =P)...

Igår kändes allt piss. Idag känns allt mycket mycket bättre.

Mellan mig och Martin är det olika var dag. Ena dagen är förhållandet på bristningsgränsen och andra dagen så kärt som det bara kan bli. Jag gillar den andra dagen mest, såklart.

Matte matte matte. Derivata och skiiit, ta mig i röven, jag fattar tamejsjöen inte ett jäkla piss. Ska se om martin kan hjälpa mig. Liten och behövande som jag är.

Idag var annars en väldigt bra dag. Den började klockan 8 med massage på fotbollsgymnasiet. Gött som fåen. Sen åkte jag och väckte martin, MAHA! Sen åkte jag till skolan en timma, hade nk och mentorssamtal. Sen åkte jag återigen till Martin för att lite senare ha en timma matte och sen färdas hem igen.

Efter skolan slöa jag hemma och frös för faan va kallt de va. Åt lite och chilla, sen kom martina, brolle, bjerke malin och sofia och hämtade mig. Vi tränade innebandy i broddetorp. Askul och svettigt som få. Vi ska spela någon slags korpturnering imorrn. Ska bli kul =)

Snart ska jag duscha och sen vänta på min fina älskling. Ska sleepa där inatt och sen börjar han jobba 12 imorrn men då får jag stanna kvar och roa mig själv till 13.30 när min fotboll börjar =) tur att det finns tv!

Puss å köss å hejj!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback