FyllechaffiseN

Jag och Sofia har mest kollat på tv idag. Men sen kände vi att vi skulle upp till donken och skämma ut martin lite, dock blev det tvärtom för han dansa fruktansvärt fult bakom hamburgarna ;P
Vi försökte få honom att bjuda men donken e ju så fruktansvärt snåla. Men iaf lyckades han sno med sig en muffins och en cheesburgare till slut när han kom ner en sväng till sofia nån gång efter 12.
Han fick smaka på fias bakverk. Hon har blivit riktigt duktig... jag är lite småstolt över kvinnan =)

Efter myspyset hos sofia så skulle jag hämta två fyllebultar, elin och ida. Elin va vid terassen och henne fick jag få ut för att hitta. då sprang jag även på lite annat folk som torbjörn och john green osv. Trevligtrevligt. Sen kom fyllebulten elin och så åkte vi. Men då börjar idioten givetvis tjata om att jag ska (som vanligt) åka till jävla åsle och hämta spanjacken daviD. JAG HATAR ÅSLE!
Hon tjata i en halvtimme så jag fick ju köra först till den där hölan på ena sidan långt åt satan från stan sen åka till ugglum som ligger lika långt bort åt andra hållet.

Ugglum hatar jag dock inte för ida är ju söt.

BAH JAG ÄR TRÖÖÖÖTT

gonatt

Kommentarer
Postat av: jennifer

donken en gång till saris? jag är avundsjuk.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback