Helgens bravader.

I fredags var vi ju på innebandy. Det tog ca 20 minuter innan jag fattade vem som var Johan Lindberg =P... Sen satt vi och diskuterade vilken jävla tråkig sport innebandy är att kolla på, shit tar ju fan två timmar!
Men de sista två perioderna eller va de nu kallas hade jag och larsson förbannat kul. Vi spelade in radioprogram på min mobil å höll på å fjanta oss. Ahh, vi har så jäkla dålig humor vi två and I LOVE it =D
Träffade martin lite också åsååååå. Sen åkte vi hem och sov.

I lördags vaknade jag ganska tidigt, typ halv 11. Va tvungen och gå upp och planera dagen som jag så länge hade sett fram emot. Noppra ögonbrynen och lite sånt där tjaffs nivet... Plocka ner smink å grejjs för jag skulle göra i ordning mig hos martin.
Skulle träna klockan 14, mamma lovade att komma hem med bilen vid halv. Hon kom inte, var inte hemma kvart i, svarade inte på mobilen. GAHH jag blev helt jävla asförbannad. Med jackan på stod jag alltså och väntade hur länge som helst... En timme senare, vid halv 3 kommer kvinnan hem. Då hade hon först fepplat och inte hittat sitt skåp efter träningen på badet. Sen väntat på pappa som hon trodde skulle komma med bilen. Sen hämtat bilen och gjort andra sysslor för då trodde hon jag hade ringt farmor och fixat skjuts på det viset. DAMN JAG VA ARG!
Åkte iaf iväg till träningen en sväng och pratade med lyckebäck som sa att jag var mer än välkommen till deras förfest hos ulle. Jag tackade och bockade för då slapp martin va så arg för att han skulle bli tvungen att förfesta med mig.
Sen åkte jag och kolla på merris å några som spelade tennis, sen drog jag hem till martin och fixade mig.

Sen kom lycke och hämtade mig vid 17 och vi åkte till ulle. Det var trevligt dock kände jag mig inte riktigt hemma i gänget än, men det är mycket goa töser så det kommer nog snart =)
Efter det åkte vi till ffk-huset där den efterlängtade årfesten skulle hålla hus. Mingel först sen priser sen mat. Mycket god mat och mycket trevligt mingel =P.. dock fick jag inte sitta brevid martin för dom typ lottade ut platserna genom att man fick ett glas, så stod det ett tjejkändisnamn på så skulle man hitta killkändisnamnet (tjejens pojkvän/man).. jag fick sitta mitt emot någon vars namn jag har glömt för jag pratade inte med honom..
Vid 11 eller kanske tidigare drog vi till terassen några av oss.. där spåra  vissa saker ur, bland annat martin som blev skitarg på mig osv.. men det löste sig i morses och en mkt bakfull merris fick jag ta hand om =P

Idag har vi även haft kalas här hemma för pappa med kakor och grejjs.. Sen kom ida och larsson och vi jobbade klart det sista inför projektdagen som vi ska ha imorrn.. gött att ha det klart!!

Nu ska jag äta god mat och sen sova.. TJING

Kommentarer
Postat av: Johanna

vadå dålig humor? Har du tänkt på att det kanske är vi som har världens bästa humor och de andra har världens sämsta...Tänk på det du Sara Dahlin!

2006-11-29 @ 18:07:00
Postat av: Sara

Haha jag ska ta mig en funderare på den larsson ;) haha cepeeee


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback