Ibland... är allt så bra...

..som när jag nästan varje dag i ett par veckor har fått träffa min merris åtminstone i några timmar...

...dock är det inte lika mycket sovaövergrejjs, men dom gångerna det blir, vaknar jag lycklig med min söta gris brevid =)...

...I förrgår fick jag lite av ett spontanryck och följde med några från b-klassen för att spela innebandy i broddetorp.. dom tränade för gårdagen då det var någon slags korpturnering.. mycket köttande och de va skojjsigt.. gick väl sådär bra men huvudsaken var att vi hade kul ;D...

...Idag har dom frågat fall jag vill jobba på fredag, vilket är jävligt jobbigt att svara på eftersom lindberg och dom kommer då och spelar innebandy, dock blev festandet uppskjutet en helg.. så hoppas att dom kommer nästa helg!!! =).. jobbandet får jag svara på imorrn om det blir av eller inte, är inte sugen alls alls alls!!....

...jan skicka även och frågade om jag ville vara med och spela två fotbollsmatcher i skövde på lördag.. dock är sista matchen 16 och då blire kämpigt att hinna till årsfesten så de vettefan! cräp jag är en upptagen kvinna på helgerna!!...

oc nu... tror jag, om jag kommer fram till tv:n med massa tanter som har symöte...mwepp, de sket sig.. jag orkar inte med skvallertanterna!! men örk å skriva mer ändå... näe

TJING!

Kommentarer
Postat av: Johanna

hej jag läser din blogg bara för att vi har offentlig service.... inte för att jag tycker om dig på något sätt (bara så du vet).

2006-11-23 @ 14:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback