Lång historia blir kort.

Jag har inte suttit vid datorn på ett tag. För jag har varit med min Merris sen i ehh torsdags. Och vi har även sovit över sen dess, alltså i fem dagar i rad (intstickare, vem bryr sig liksom?)...
Jag har hunnit få lov.
Festade i lördags men den dagen åt jag för lite och drack för mkt, vilket resulterade i en jobbig sara med minnesluckor. BAH
I söndags gjorde jag bort mig litegrann (egentligen ASMKT) vid matbordet hos fam. green... Men det var dock inte sååå pinsamt ändå. Jag överlevde kan vi säga. Och ingenting mer, BAH.
Jag och alkohol passar inte bra ihop ibland. Jag minns lite pörrdans och förfesterna. Sötast var basses bror med sin hamster, haha att jag lyckades med att inte tappa det stackars djuret :P
wellwell.
jag och martin har väl gjort ungefär iiiingenting den senaste tiden. mest degat framför tv:n =) men ja klagar inte.. de e myyysit.
Imorrn ska jag och några från laget åka och spela laserdome och sen äta på mingus, de ska bli myyyysit värre.. sen ska jag vidare upp till martin och leka med honom återigen =) blir ett lov baserat på martin kan man alltså säga..
sen ska jag praktisera i en vecka på räddningstjänsten med spanjacken. undra hur de ska gå.
men nu ska jag njuta av mitt resterande lov . ska för övrigt till jönköping på torsdag med annisen =) moaha... ska bli sköjj å gött me lite shopping =)
pöss å pörr å TJING

Kommentarer
Postat av: jennifer

hihi jag ska med till jönköping på torsdag, kanske ses :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback