Vi lever ju för fan i nuet...

Åhh jag blir så trött på mina förbannade tankar all the time...

Just nu kretsar dom mest kring min norgeresa som KOMMER att inträffa en tid efter studenten, vilka som ska med dit är ännu inte helt bestämt, men annisen och kanske larsson är ganska säkert...martin har ett val, ett svårt val framför sig.. mig eller vännerna? kul att välja så, nej, men så är det.. ibland får man svåra val i livet.. det handlar ju inte om jättelång tid heller men men...

Jag vill inte tänka på det än, inte nuuuu! det är lång tid kvar för fan.. shit.. men det är svårt , jag kan inte hantera mina tankar och det är hard... jag vill inte bli av med den killen, han betyder alldeles för mkt.. men det kanske inte är så mellan oss då.. vem vet?

Näe, nu måste jag försöka sluta tänka på den skiten usch!

Har också pratat med syrran om hur kul det ska blir att träffa johan igen =) myyyys! =D de va aaaalldeles för längesen!!

Jag pluggade till ett prov igår som jag trodde vi hade idag men som visade sig vara nästa vecka.. BAH, puckosara!

Att det ska vara så förbannat jävla svårt att prata allvar... herregud vi är myndiga, inte tolv... Fan, va trött jag bliiiir! helvetehelvetehelvete......!!!

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback