Uppdatering.

Jag är lite seg på det här med att uppdatera mig. Men i ärlighetens namn har jag inte hunnit, eller orkat, eller brytt mig...

Vi kan ju ta en liten summering av helgen för tidigare än helgen, ja där sviker minnet nivet.

I Fredags var det ULLARED med larsson, siss, merris och anna bertil. Ditfärden var väl ganska tröttsam eftersom vi åkte vid halv sju från gudhem. Dock fanns det några små "ljusglimtar" även då.
För att ni ska förstå tar jag och ger ett exempel av "allt" som hände:

En tysk bil kör ut framför våran svarta stadsjeep. Mrs Bertilsson blir tokarg och lägger sig på tutan, över ratten alltså, även fast det var elin som körde. Den tyska bilen måste ha blivit körd av 100-åriga tanten eller något för inte fan gick det över 50 på 90vägen. Givetvis blir vi, som är ivriga att komma till ullared, toookigt stressade så vi får ju helt enkelt ta och köra om stadsjeepen. DÅ, mina damer och herrar får herr Green den briljanta idén att MOONA mot dom stackars turisterna. Sagt och gjort. Jag skämdes i en halvtimma efteråt. (inget ont mot mr.Greens stjärt nu alltså MOAHAHA, *blinkblink*). Ja, sen fikade vi och kom så småningom fram till ullared välbehållna.
Hemfärden klarade vi utan moonande och dylikt, men det regnade väldigt mycket?

Väl inne i affären delade vi på oss. Jag fick ju gå med Martin och vara hans myyycket modemedvetna smakråd (ehurmpf). Efter många om och men och "jag vet inte, jag vet inte, vad tycker du osv" så hade vi klarat av tjocka tröjor och t-shirts. Jeansen var kvar. Vi stod i en provhytt och jag granskade ett par jeans som mannen hade tagit på sig, då hör vi från den dära radion:

Kan Anna Bertilsson gå till damunderklädesavdelningen där Johanna och Elin väntar!!!??*2... Moahaha, de va lite sköjj och vi gav ifrån oss ett litet lätt fnissande.

Efter tre jeans som var braaa och efter mååånga provomgångar var det dags för mig att vimla ut bland alla kläder och letaletaleta. MEN NÄRÅ, för då ringer dom andra och säger att dom typ är klaaara och frågar fall inte vi är klara snart... JAHA, då fick jag typ haffsa mig igenom alltihop och resultatet blev i klädesväg endast tre tjockare tröjjor, två typ t-shirts och två linnen och en jäkla massa underkläder. TACK för den snabbtitten liksom. Kom på massor som jag hade glömt sen. Det var deeeeprimerande. Tack martin för att du behöver mig som smakråd ;oP... nädå, jag ska inte klaga. Han hittade ju massa saker, och om sanningen ska fram så är han i MYCKET större behov av kläder än vad jag är såsåsåså, det är väl lugnt.

På fredagskvällen var ålle planerat, men jag hade ingen vidare lust med det så det blidde myskväll med martin, björn å jennifer ist. Det funkade finfint, jag gillar mys toookmycket.


Lördag, uppgång vid nio! för martin började jobba vid 10. åt frukost och så hämtade elin mig och vi åkte ner till sofias lägenhet. Sov i massa timmar och sen var det FKIK match. Dom vann och det var en asbra match. 
Efter matchen åkte jag hem och fick med mig en fru krafth. Jag duschade åsså sen åkte vi in till stan igen, till elorade å grejjs sen lämnade jag elin hos henne och hem till martin för ännu en myskväll. Trodde jag.
Men istället blev det en fotboll/film-kväll med några pojkar: Berris, Merris, Karlsson, Torsten och Daviiiid =)
Det blev väl en helt okej kväll ändå till slut =)...


Söndagen startade lika tidigt som lördagen för martin skulle jobba 10 även då. Men dock låg jag kvar i sängen denna daaan och fick sen lite frukost på sängen (ja, jag tjatade till mig det =P)...Sen vid halv 11 nån gång åkte jag vidare till brolle. Och vi pluggade ända till halv 8 på kvällen med endast två pauser, och jag skämtar inte! GISSA om jag va trött på matte sen. Jag somnade 21.


Idag har jag också pluggat endel så är trött nu också. Fick träffa grisen lite förut och fick alltså min dagliga martin-dos. De gillar vi. Dock kommer jag nog inte få den dagliga dosen imorrn (bara kanske)... och inte på onsdag..mwepp... menmen, det överlever jag =)
I LÖÖöööÖÖÖve him och imorrn är det 13månader... SHIT POMMES!

De va allt.

TJINGTJING
 

Kommentarer
Postat av: Marie

kan marie få den daglia sarasblogg-dosen då? :D

Postat av: jennifer

hittade saris någon klänning? :)

2006-10-13 @ 18:00:22
URL: http://jennifer89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback