10/9-2005

Vi-vi-vi... Kärlek...
I söndags var det ett helt år sedan jag och min martin green blev ihop... Vi startade dagen med att äta frukost, berris å merris tog studentkortgrejjs, hjälpte john att flytta lite och blablabla...

Sedan åkte vi till willys och inhandlade saker som skulle bli innehållet till vår middag senare... handlade även till efterrätt och fika... så åkte vi tillbaka till fam.green, fikade och sen bar det iväg till gudhem..

Väl i Gudhem vilade vi lite och sen satte vi igång med våran måltid.. martin fixade potatisen och jag fläskfilén..med lite hjälp (men faktiskt bara lite) av mammsen så blev det skiiiitgott verkligen, vi åt upp allt (som egentligen var för fyra personer!!) och sen va vi nöjda och jäävligt mätta.. men eftersom vi hade köpt efterrätt så blidde det de också.. marrängschwiss (haha, inte en blekaste aning om hur skiten stavas =P).. mumsigt som få det också men guuud va fulla våra säckar va sen....

När vi hade återhämtat oss lite från all mat så tog vi bilen till skövde för att hämta ut våra offside-biljetter... men eftersom det var en stund innan filmen satte igång så gick vi en promenad runt om i skövde.. myspys... filmen var bra tycker jag allt, rolig och lite lööÖÖööve i också såklart =) som det ska vara...

var hemma vid halv 12 vilket betydde en måndag med en tröööött sara! men det var det absolut värt... för min man är den bästa som finns och ett år har gått otroligt fort.. älskar min lilla gris oerhört mycket och det blir bara bättre... MUMS ! =)

Så.... tack för att du finns Martin!


Givetvis några gulligull-bilder =)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

myspys.

Postat av: Marie

GRATTIS TILL KÖRKORTET SNYGGING! :D

2006-09-14 @ 20:57:45
URL: http://marrebarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback