Det är märkligt.

Du och Jag passar så bra ihop. Vi är olika men ändå väldigt lika. Så störda tillsammans också, ja det är skönt att cepa sig lite ibland =D
Alla håltimmar och lediga stunder spenderar jag helst i din närhet <3
Det finns svackor men det finns det för alla, eller iaf de flesta... Kommer man bara över dom så kan det inte bli annat än underbart.. Nu är det underbart, huuur bra som helst...
Och imorrn sover du med mig igen, can´t wait =)

Lediga på torsdag.. då blire lek med merris, plugg och provträning med ffk..

TJINGTJING people


FiskarN , fått napp? moahaha snygg flytväst iaf =P
min fiskare



Från lyckligt till sorgligt...
Min morfar, Sture Svensson, skulle fyllt 100 år idag om han hade varit i livet...men det var 14 år sedan han dog...tänkte bara säga grattis <3 
Jag saknar honom och min fina lilla mormor. Jättemycket.
Jag saknar Asta, Lillemor (moster), Märta, Solwei.
Jag hatar döden och är livrädd för den. Mest av allt hatar jag cancer. Den tar många underbara människor ifrån oss.
<3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

hej sara.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback