Nättröjor och åttatusenmilspromenadeN

I fredags rensade vi i greens garerob.. Åh satan va kläder vi slängde, nättröja --> nej tack, och björn, den var INTE sexig någonstans.
Orange t-shirt? Öhh naee. För korta tjockismysiströjor, ge dom till pappa peter.
Ja, mycket släng var de, och en gemytlig liten stund. Wellwell, grejjen är att killen har bytt rum, det lilla råtthålet han bodde i förut (som iofs var ganska mysigt på vintern, men dödande på sommaren innan fläkten var inhandlad) är alltså utbytt mot johns x-rum. That Is Nice Yeah!
Dock var det ganska varmt där inne också kände jag igårkväll och inatt, men inget som inte går att uthärda =P.

Jo btw så gick jag upp typ aaaaaaastidigt igår, alltså tidigare än 07:00. Anledning: JOBB... stööörka, men jag gjorde det ändå. Fick iaf ihop en liten vit lögn om att jag skulle bort på kvällen så jag fick jobba till 16.30 ist för till 22. Good work, kvinna!
Jo, och jobbet då. vi gick och gick och gick. Hans rullstol har visserligen en motor, men det tar ju inte bort att jag måste gå efter det hela tiden och hålla i "gasen" (LIKAMEDHANLEDSOOONT). Vi gick först på morgonen "lilla hälsoslingan" (som dom som bor i stan sa att den hette).. tog ett jäkla tag.. sen till föräldrar och han keeeka. Sen stoooora hälsoslingan, som dom också tydligen visste att nått hette.. wellwell, grejjen är att den här stora slingan gick runt heeela stan, och jag skämtar inte.. vi började vid typ trätorget, upp motmusikskolan, sen till vägen där pas å allt ligger, sen raka vägen ääändå bort till efter byttånytt!!!! och hela vägen tillbaka givetvis..Shit, vilken tid det tog..typ 2 timmar! Mina ben var totally döda på kvällen, fick kramp av att gå en meter ungefäääär.

A iaf, efter jobbet tog jag stora bilen hem (va tvungen att ha pappsens bil för mammsen använde sin)..tog en shower åsså in till donken för att hämta merris (denna gången åt jag faktiskt ingenting!)..På kvällen var det som det brukar va på helgerna, tv och goodis.. =) myspys

I morses vaknade jag vid 05.40 och sen var det lite svårt att somna om.. tänkte ligga kvar och sova när martin drog till jobbet men eftersom jag ändå inte kunde somna om så skjutsade jag honom dit och sen åkte hem..nu har jag kollat på alla älskar raymond och sånt där.. och jag är yybertrött! damn

Har massa plugg som väntar i veckan men guuud va stööörk!

Jag ska vila nu

TJING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback