Så mycket det är man inte hinner...?

Jag vill hinna göra mer än det jag redan gör på dagarna!
Jag vill få ut mer av allt.

Jag vill:
*Träffa min kusin mer
*Träffa Johan Lindberg snart igen, för det va huundra år sen och jag saknar min vän.
*Köpa mer kläder och annat jag vill ha för min lilla lön.
*Träffa alla från t2-lägret. SHIT va jag saknar min sötaste goaste KIMBERLY och min älskade SCHMIDT, underbara människor det där. Malin och Åsa är också saknade.
*Träffa Martin mycket mer
*Inse att livet är gött att leva, och därmed bli mindre sur för småsaker och hålla på och löjla mig med sånt trams, vara mer glad och lycklig över att jag finns helt enkelt och över att mina vänner finns.
*Umgås mycket mer med mina vänner, hitta luckor, HITTA LUCKOR!
*Sluta söka bekräftelse och försöka förbättra min självkänsla och mitt självförtroende istället! JA
*Jobba i Norge efter skolan och sen reeesa bort pengar, MUMS! =) det är spikat

...
Listan kan göras lång lång lång, men i ärlighetens namn orkar jag inte mer just nu.

Håll till godo

och

Tack för mig <3

Kommentarer
Postat av: merra

det är bra älskling, tänk mer i såna banor, gillar det! PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

2006-09-25 @ 23:38:27
Postat av: Sara

Tack Martin. Höhö.

2006-09-25 @ 23:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback