September

Jag läste i en tidning idag att september är den månad då flest par skiljer sig å sånt .. En dålig månad för LooOOove alltså.. Jag är delvis villig att hålla med.. Fast vi blev ihop i September, vilket givetvis inte är något dåligt alls.. men nu när det närmar sig slutet av september är det lite grinigt.. Inget som inte går att fixa såklart, för pratar man så brukar det mesta lösa sig, och vi pratar.. så det är bra.. pms å shit också som förvärrar saken (ja, tjejer får skylla på pms när dom är suriga) =P

Jag har verkligen tuuuusen miljoner saker att göra när det gäller skolan också, men i ärlighetens namn ooooorkar jag verkligen verkligen inte... jag är slöast ever.. och det blir fan inte bättre med åren.. i ettan tänkte jag att i tvåan ska jag bli duktig och seriös och sluta va så skoltrött.. det tänkte jag i tvåan också, fast om trean då ist.. vad ska jag tänka nu? att efter skolan kommer allt fixa sig? I don't know och serri så orkar jag inte bry mig om det heller, inte just nu iaf...Jag hatar höst och vinter

Humm..

Fotbollen skrev jag om sist och klagade över osv.. men SHITTANS BANANER va trött jag är på den pissklubben jag spelar i nu... och ljuger i tidningen gör dom också, inga spelare IN MY ASS FDIK!!!... inte en enda 88a hade dom ringt (förutom dom som redan spelar där plus tessan som får vara med där jämt typ)... ojojoj va sur jag var i morses när jag hade läst klart tidningen!! DAMN..
Byte av klubb = JAAAAAAAA, snarast helst...

Ledig dag på torsdag som fööörmodligen ska spenderas med lilla merris, men det återstår att se, för det går inte planera nått med den mannen, det kommer nämligen mycket ofta fram nya,andra saker som ska göras... wellwell.. de märker vi..

Jag,brolle och bjerke e iiiinte så effektiva på matte, men kjell skoglund in my heart, han skiter totalt i vad vi gör på lektionerna =D... iofs så har vi genomgång 2/3 av tiden men men... häbliväl

Nu har jag whainat klart.
Natten SKA spenderas hos den snyggaste och bästaste och underbaraste i min värld <3

TJINGTJING

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag vill med sova hos min bästa. fusk sara.

Postat av: Marie

kejll skohlund, är det han med rött hår? haha, förresten så hade fdik kunnat ställa mig mitt på planen? skitsamma om jag inte kunnat springa? haha.

2006-09-18 @ 18:27:34
URL: http://marrebarre.blogg.se
Postat av: Marie

haha, amen han är ju en stjärna! har han fortfarande kammen i bakfickan? hur vet du att de hade 12 spelare förresten?

2006-09-19 @ 12:31:43
URL: http://marrebarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback