BOOORING ehh torsdagskväll... 10-1

10 saker jag gör varje dag:
Går motvilligt upp ur sängen (jag äääälskar att dra mig i sängen)
Äter frukost
Saknar någon (vänner,martin,människor eller djur som dött)
Borstar tänderna
Tar på mig kläder (älska mjukisbyxor!)
Ler
Ser på tv
(näst intill varje dag -tragiskt nog)
Går  (man kan ju inte komma från sängen till frukosten utan att gå, om man inte har en romantisk pojkvän då^^)
Gäspar (jag är en trött och lat kvinna)
Tänker (oh jävel va jag tänker för mkt på dumma saker)

9 saker jag ser fram emot:
Träningslägret i Danmark nästa helg!
PARTYYYY med klassen
Studenten
Balen
Norgejobb efter studenten
Resa runt lite efter Norge förhoppningsvis
SOMMAREN
Att veta vad jag vill bli
Att mamma ska bli 50 för då ska vi kanske till Thaiiiiland =)


8 saker jag rör varje dag:
Mig själv
Datorns tangentbord
Fjärrkontrollen till TV:n
(nästan varje dag tror jag)
Vattenkranen i köket och i badrummet
Min säng
Spolknappen på toan
(annars blire inte så freesch kanske)
Smörkniven
MOBILEN
(jag är ganska beroende av denna makapär)


7 saker som irriterar mig:
Att jag aldrig städar på mitt rum (och om jag gör det blir det stökigt på två dar!)
Att jag inte har en almanacka (har haft en en gång, men tappade bort den ganska fort så jag gav upp)
Att jag går in i ett rum där jag tänker hämta något och ibland glömmer jag av vad jag skulle hämta!
Att jag har en tendens att få stooora minnesluckor när jag dricker lite för mkt =P
Mannen Green irriterrar mig ibland faktiskt.
Att jag är förbannat dålig på att göra saker direkt, jag skjuter upp altting!
Att jag har världens sämsta självdisciplin och självförtroende

6 saker jag har på mig dagligen:
Bh/Topp
Trosooooor
Byxor
Tröja
Strumpor
Tofs
(på handen)

5 filmer jag kan se om och om igen:
Coyote Ugly
10 orsaker att hata dig
How to loose a guy in 10 days
En film med Ashton som jag inte minns namnet på, skitbra! =P
A walk to remember

4 personer jag vill spendera mer tid med:
Farmor
Kusiner
Kusinbarn
VÄNNER

3 låtar jag lyssnar på just nu:
Inga just nu!

2 band/artister jag sett live:
Magnus Uggla
Linda Sundbald

1 person som jag kommer att spendera resten av mitt liv med:
Mig själv!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

a walk to remeber gick på tv idag :) jag sååg lite av den, det är en braaa film!

Postat av: sara

jaa, den är härlig! =)

2007-04-10 @ 20:48:39
URL: http://saaaris.blogg.se
Postat av: Cecilia

hm.. vi har nog ganska lika filmsmak vettu.... filmkväll? -flirty.

2007-04-12 @ 12:58:37
URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: Cecilia

en filmkväll utan popcorn och choklad, -ÄR INGEN FILMKVÄLL! daaah

2007-04-12 @ 21:16:31
URL: http://Cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback