Hej och Hå.

Ja då har man flyttat hem från Oslo, typ. Lite grejer kvar men det får bli en annan gång vi hämtar dom.

Ja då har man flyttat från Gudhem få, helt och hållet. Hej källegatan.

Jag vettefan hur det verkar med det fantastiska båtjobbet i Oslo heller, har ju varit på i 6 dagar och det kanske bara blir sammanlagt - 6 dagar. Jag vet ingenting och inget får man veta heller. Jobbigt!

Sitter på jobbet nu och lyssnar på tystnaden. Lugnt och skönt, väntar på Malin som ska byta av sen ska jag (hör och häpna, mamma tvingar mig ;P) GÅ HEM. Till källegatan. I mörkret, jag kommer förmodligen avlida.

Imorrn är det jobb här igen men det är ju inte så mkt här heller så man kan säga att jag är rätt så arbetslös, martin har fått jobb nu iaf, kul kul.

Jul snart och jag känner ingen stämning.

Gonatt.

Kommentarer
Postat av: jennifer

inflyttningsfest snart eller?

Postat av: Sara

Snart är nog att ta i, det lär ju dröja ett jävla tag innan allt blir klart här. Men räkna med en till vårens början kanske. Lite mer mys då också. Men jag hoppas du kommer och checkar innan dess? =)

2007-12-19 @ 00:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback