Åhåjaja

Ja då är man all alone i veckan då. Min familj lämnar mig och åker till sälen. jag hade inte råd (även om päronen hade betalat de mesta) och fick ju inte ta ledigt eftersom det är vååår och lärare är ceepeeeeeeeeeeee.. nåväl så är det och anna bertilsson fick följa med som extrabarn istället för mig! =) Martin är med mig varje kväll så jag klagar inte.. vi befinner oss dock mest i stan eftersom båda tränar på de flesta kvällarna. =)  Tack honeypie

Jag har en jävla lust att köpa på mig massa grejjer eftersom det börjar komma ut vårkläder och skor och massa sånt. Men hur var det nu med min ekonomi då? Jooo, juste ja, jag är typ pank (och det säger jag trots att studiebidraget kom idag).. Mobil och bensinpengar. I HATE IT.. jag hatar räkningar mer än allt. Jag behöver ett jobb people. Och imorrn ska jag dra å tjöta med en kvinna om detta. Får se hur det går. Men hey, vem vill inte torka rumpor på gamla människor i sommar (jaa, alltså är mötet angående ett jobb på ett äldreboende)..de får gå. Jag pallar sånt =P

Jag har matteprov på fredag också. Och med ett ig å ett g i bagaget borde jag sitta och plugga just i detta nu, men guuudars va tråkigt det är att plugga matte! Jag och brollan skulle plugga igår, men vi åkte till donken ist. mycke bättre. Får la ta tag i de imorrn antar jag.

Oh oh oh. I lördags vare fääääst med de gamla gänget från torbjörntorp/gudhem.. De va ett jäkla kul party måste jag säga.. förfest hemma hos mig med melodifestival och karaeoke och massa skitsnack.. MUCHO FUN! <3

Nu ska jag va lite social, men plugga matte? NÄEE skulle inte trot...

TJING TJING

Kommentarer
Postat av: jennifer

saaaaaaaaaaaaara dahlin, blogga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback