Nu är lovet slut .

Jaha det här lovet kändes ju rätt... värt?

Har inte gjort ett piss annorlunda än när jag går i skolan. Givetvis gick planerna heta innan lovet började men som vanligt går allt i stöpet i sista ändan ändååå, åhh jag älskar mitt liv!

Så, inte så svårt att gissa vad jag har gjort --> Martin, träning, sova

Men igår var det fest! Den efterlängtade bowlingfesten och den var faktiskt skitkul! Jag vann en serie som jag spelade tillsammans med denna otroliga grupp: Linus W, Adam S och Anna G.. ojojoj, den satt som ett smäck skulle man kunna säga och jag skratta så jag grät åt Linus när han körde sina mirakulösa skruvar - rätt ner i rännan ;P

Sedan skulle alla plötsligt till skövde efteråt och eftersom jag är en fattig jävla mänska så toffla jag ist å drog hem till Martin. Så vare med den kvällen.

Ja och nu har det vart kalas idag för broder emil. Vaknade för övrigt halv 1 idag, så underbart skönt =).. Nu är jag trött, mätt och har skittråkigt.

Hare gött..TJING

Kommentarer
Postat av: jennifer

gosh, inte sätt dig på och dagar! hur är det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback