OKEJ... HEJ

  • Jag vill bara dela med mig av mitt hat mot naturkunskap och celler hit och dit. Så, klart.

  • För övrigt är mitt liv sig likt, ni vet: Skola, Martin, Träning... Någon enstaka fest här och där (som btw var jävligt kul i lördags!)


Bilder från festen givetvis...

Jag och Therese va där.
Elin va där.
Sötnosen va där.
Tommy va där... MED FLERA...



Marie provade en rock, hon ser ut som en blottare ;P

Jag vågade inte testa baddräkten helt (jag var för nykter) Men det var tydligen inte marie så här åkte den på rejält. Och med duschen i högsta hugg också, där ser man =D

Här sitter vi lite varstans på terassen. Bjerke, vår kära chaufför kom också in dit. Marre och Elin dricker cosmo... that´s about it



... Nu, tillbaka till pluggandet ...


Kommentarer
Postat av: Jennifer

gött, sara är igång med bloggandet igen!

Postat av: Marie

hahaha, jag ser så jävla cp ut på alla bilder jag är med. gud vad jag älskar mig själv.

2007-02-09 @ 23:27:44
URL: http://marrebarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback