Lov ---> slut.

Sista sovaut-dagen idag och det gjorde jag och merris med bravur. 13.30 visade klockan när vi slog upp våra trötta ögon =) Mycket behövligt.

Gårdagen började på nautilus där jag och mammi tränade en stund. Sen åkte vi hem och väckte martin, för vi skulle på kalkonmiddag hos min moster klockan 3. Och det var mums mums mums. Kalkon är speciellt gott och eftersom jag är ihop med martin fick jag i år äta kalkon två ggr =D me like.

Efter kalkonen och glassen och allt annat gott och massa tjöt hit och dit om allt möjligt åkte jag,martin,elin och sofia in till stan. Martin och jag åkte och fixade "djävulen bär prada" och åkte sedan ner till fia igen där vi skulle kolla på filmen. Dock så cpa hennes dvd-spelare så jag och min man fick åka tillbaka till hans hus och hämta hans lilla söta dvd-spelare (som han för övrigt fick av mig i julklapp ;P)....Sen såg vi på filmen och den var la helt okej, dock lite förutsägbar..

Idag har vi vart hos sofia igen. Hånglat lite med mrs.D, som är likamed hunden Dolly.. Ahh hon är sååå söt och hon gillar martin. Dock gillar inte martin hennes pussar lika mkt ... tihi... Vi har ätit skiiitstark wok och så skulle vi se "the holiday"- men det hann vi inte med för vi skulle kolla rean på vero moda och fia fick hoppas in och jobba. Fyyyyfan för rea på vero moda säger jag. I två fucking timmar va vi där inne och vi stod i den där jäkla kön till provhytten i säkert en timma. BAH inget för mig egentligen.. men men ett par jeans och två linnen blidde det iaf till slut och trots rean så är jag näst intill ruinerad nu igen :P.. det är ingen skräll när de gäller mig sååååå what ever.. jag väntar ivrigt till lönen i januari =).

Imorn ska man upp tidigt för att TRÄNA på gymmet med mor sin då. Klockan 8 ska jag inbeffina mig på detta gym och sedan börjar jag min lektion 9.25 och efter den lektionen har jag hååål i massa timmar, och då ska jag för övrigt va hos min lilla gris som vanligt =)..

Kärebarn, icke att förglömma så lekte jag med min anna i lördags också.. vi feppla lite sen åkte vi till mari där vi spelade massa tv-spel (Som anna vann hela tiden men vi anser att hon fuskade) sen åt vi tacos och såg på tv.. mycket gemytligt =)... sedan åkte jag och anna hem till henne, feppla lite till för att sedan ha en mycket trevligt tripp till fkp.. hon matade mig med kaka, som hon sedan matade fåglarna med.. sedan gjorde vi tutfinten mot några och hade allmänna skrattattacker... maha I love that woman! <3

PEACE PEOPLE

Kommentarer
Postat av: jennifer

dålig uppdatering här saaaris :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback