Å här kommer alla känslorna på en å samma gång ...

Nu är kaos och förvirring två mycket förekommande ord i Saras lilla skalle. Jag tror jag spricker snart.

Alltså som jag har nämt innan, studenten, klart som fan det är massa blandade känslor i och med den. Och kärleken kan inte alltid gå som på räls så där är känslorna upp och ner också. Det är en tung period nu men jag hoppas minsann att den går över snart.

Fotbollsserien har börjat allt annat än bra och jag tänker inte nämna de exakta resultaten. 

Det är som sagt rätt mkt att göra i skolväg nu och jag är sååå trött på det så jag skiter mest i allt =P bra sara, bra!

Det har hänt en del saker som är känslomässiga och jag tänker inte gå inte på detaljer här heller men jag tror kanske att det kommer bli bättre på alla plan och ja jag hoppas på det iaf. 

Igår hade Kanongänget (inklusive jag) en halvdag för skolans tvåor och med porrdans, film och frågestund på schemat så funkade allt bra trots allt. Triåkerna satt som smäck (att det stack ut lite fläsk på sidorna har väl ingen dött av dah^^) och porrandet gick fint och improvisationerna fanns där, definitivt =P men det gick bra till slut och alla var nöjda och glada =)

Nu ska jag duscha och ta tag lite i mitt liv (genom att inte orka plugga och ist sätta mig framför tv:n ;P)


PEACE PEOPLE 

Kommentarer
Postat av: Cecilia in sexy red styrkedräkt

det låter som att allt är lungt med dig. ;) men det där med kanongängsdagen kan jag hålla med om.. :D PUSS, och lycka till med allt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback