Förfest + Dylan = Efterfest?

Ja så har det varit långhelg igen då. Jag tar givetvis till vara på dagarna så jag sov till 13 i tor och fre och till 14 idag =) Mahaha!

I fredags var det först jobb i 3,5 timmar, gött pass de =P. Bara för att sen var det fest på schemat, då går det icke att jobba alltför länge. Kom till John vid ca halv 9 och det var väl lite halvdragna människor där. Larsson och Ida var rädda att spilla dricka på bordet för Johns fader hade sagt att han var rädd om detta ting. Kvällen fortsatte och Mattias blev allt mer drunk HAHA fy satan va kul den killen var, lite klängig, men kul =P

Jag och Carl sjöng en balladig ballad och pratade minnen medan alkoholen sipprade in med jämna mellanrum. Tiden kom då vi skulle dra oss ner till plantis. Nu har cidern och vinet tagit ut sin rätt men om jag minns rätt så gick vi ner dit (?). Jag, larsson, calle och Matte gick och det var en resa i sig. Haha. Väll väll. Sedan La vi lite saker i Larssons trappuppgång för att bege oss mot parken. Där var det jäkla lite drag men jag kom in gratis och det gillar jag att stoltsera med. Vi befann oss även på dagnys (!) i ca tio minuter och shäjjka men sen drog vi tillbaka till plantan. Dock så sviktar minnet lite här också men vi drog hem tidigt. Davis kom som en räddare i nöden på cykel och hämtade mig och körde mig till hans och elins tillfälliga bostad i stan. Med en kebabrulle i högstahugg var kvällen räddad, men vi hade oturen att möta farbror polis på vägen så vi fick snällt gå av cykeln och promenera hem den sista biten =P.

Efter en mycket god natts sömn vaknade jag tidigt, vid 8-tiden av att min mun var torr som en öken. Så jag vandrade upp och drack vatten, intresseklubben antecknar. Sedan somnade jag igen och vaknade vid 11.30 helt omedveten om att jag hade skickat en jävla massa fyllesms dagen innan. Men såäre!

Gårdagen spenderades mest med en sovande martin och sedan stod jag i garderoben på gammeldans i parken med min kära larsson och carro. detta visade sig bli ett folkfullt pådrag med kanske ca 500 pers och inga mindre än THE STREAPLERS var där och spelade av sina gråa hårsäckar. Efter en lång kväll med en ambulansincident och en köttbullemacka i magen var vi nöjda med vårt arbete och drog därifrån. Vi hämtade merrisen och drog hem till Gudhem.

Idag har jag alltså sovit bort hela dagen och kommer därför sannolikt inte kunna sova förrns om aslänge. Jag har pluggat en del idag också men är låååångt ifrån klar! Damn.

Men där tackar jag för mig. TJINGELING!

Kommentarer
Postat av: Johäääna

Haha jag hoppas du kommer ihåg låten "ge mig en hundring"

2007-05-21 @ 15:50:19
Postat av: Sara

Det gör jag för du sjöng så vackert.

2007-05-21 @ 23:10:20
Postat av: Anonym

jag har varit jättemkt med björn det senaste men inte träffat dig en gång. bara sett dig snabbt i skolan. är det mycket att stå i?

2007-05-30 @ 12:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback