Långhelg och Frivarv

Idag var det studiebesök i Göteborrrrg. Trökit mest men på museét vare bra och föreläsarbruden va cool. Vår lärare Johanna svär mycket och killen från synagoggggggan hade PTH som fan, asäckligt och Ida märkte det givetvis först av alla ;P. I bussen när vi närmar oss skolan börjar givetvis Sp3a fjolla sig med vårat Frivarv runt rondellen som vi försökt med många chaffisar förr, men idag nappade LASSEKONGO dah määän.. Det gillades.

Inlämningarna i filosofi och svenska är klara. typ

Nu är det bara lite saker kvar:
Matteprov
Svenskatal
Svenskainlämning cv/rapport
Religioninlämning
Naturkunskapsprov
Naturkunskapsinlämning
...
Inte så lite i och med att trean för övrigt varit jäkligt slapp. Så nu gäller det att lägga i sista växeln brudar ;P Örk på det men gött ändå.
...
På måndag är det kanongängsdag och jag ska shejjka mitt feta ass tillsammans med de andra goa människorna i denna trevliga grupp =P ska bli intressant att se vad som blir av denna dag. ^^ =D
...

Snart ska jag träna men kände att det var dags för lite uppdatering ... Långhelgen var för övrigt helt okej. Blev förslust som fan i seriepremiären men nu kan det bara gå uppåt... vi firade förlusten med en sprakande fest och alla var fulla och glada...Mådde inte så bra på söndagen (inte bara bakis, hade ont i halsen å skit också) så denna dag var lugn som fååå.. Måndagens fest var väl inte mkt att hänga i granen och den slutade tidigt...Jag va inte på g...så var det med det

PEACE


Kommentarer
Postat av: jennifer

dig ser man minsann inte ofta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback