Skööööööp.

Ja då var man hemma i Sverige för första gången sen fem veckor tillbaka. Hade inte träffat Martin på 6 veckor (!) innan gårdagen så det var en härlig återförening =).

I en och en halv vecka innan har jag slitit på ett bibliotekslager, kan mycket väl vara det näst tråkigaste jobb jag någonsin haft, om man bortser från en av kantinerna som sög ännu mer. Man kan säga att jag är trött på tråkiga jobb samt dåligt avlönade ströjobb. Har nog sammanlagt i Oslo haft 7 eller 8 jobb, på 5 veckor! HALLÅ!? Jävla röv.

Så när jag ringde upp colorline i måndags och fick beskedet att jag och min syster ska få jobba där blev jag genast mer positiv! Väntar nu brev om kursen som ska vara om en och en halv vecka.

Ja iaf så är jag hemma i Sverige nu för kanske en vecka framåt, ev lite längre. Ska bli sååå mysigt att bara vara med Martin och även träffa massa som är värda att träffa =). Vi fikade hos farmor idag och hon är alltid lika underbar.

Officiellt flyttar fam. Dahlin till fkp i Januari så därför ska jag snart åla till Gudhem och se alla lådor somförmodligen ligger i hela huset. Mindre kul, tur att min karl är med =).

Jag är en fattig Oslojenta som faktiskt inte gillar storstaden så mkt, besök då och då räcker gott och väl. Kanske flyttar hem lite tidigare, det får vi se med tiden. Men men men, jag ska spela fotboll på söndag och imorrn kväll blire nog lite chillfest med Martin och hans kompisar.

På tal om fest så är jag absolut ASKASS på att festa, får sällan fram en bra fylla, vi har festat 3 ggr i Oslo och den första festen var väldigt rolig och LAGOM. Andra festen slutade i kaos men var relativt bra fram tills kaoset inträffade, minnesluckorna fanns men var inte jättestora. Tredje och senaste festen i lördags blev helt jävla kaos, minnesluckan varade i ca 5 timmar, vilket var den största delen av kvällen. Lilla jag gick omkring i Oslo helt själv (!) visste inte vart jag var och vet inte vad jag gjorde. BLÖH, det suger. Sånt suger och jag suger på att dricka vin. Tess, Stina, Dennis, Hannes, Erik o stinas lillebror va uppe och festade med oss. Men som sagt, jag minns knappt dom!


HERRÅ nu orkar jag inte mer.

Kommentarer
Postat av: jennifer

nu är du hemma söt sara! :)

Postat av: Yohana

Hello Love! Sitter mitt ute på de sju haven och slappar efter en 12 timmar lång arbetsdag. Jag ær trøtt hela tiden men det ær kul så in i helvete! Lycka till på kursen, vet ni nær ni ska på? Eller vilken båt? Hoppas Magic med mich. Alla roliga nætsidor ær blockade men jag kom in på din blogg och aftonbladet, det sæger något om att info ær viktigt... Hur som haver ha det great. Puss på dig!

2007-11-11 @ 19:54:36
Postat av: Sara

Hejj snyggolarsson!!! Haha fan va bra, jag avundas dig men snart är det ju min tur =).. Tack jag hoppas det går bra.. Jag har faktiskt ingen aning i nuläget. Jag hoppas det också! =).. Haha ja min info är viktig som satan! Puss!

2007-11-11 @ 20:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback