I´m hungry.

Fre - kvällsjobb, missad ffkdamdejt.
Lör - morgonjobb, match, mys med brollis o hannelina o anna. hej då- maginfluensa! (mer detaljerat går vi inte in där! BAH!

Idag börjar jag må lite bättre, skööönt. Endast min hund ville sniffa på mig innan denna välbehövliga dusch jag tog min precis. Och min hund är inte så fräsch, eller bara jävligt mysig (gosigoooosan)...

Idag blev det inget jobb, tur det för jag skulle ha börjat kl 6! Men nu börjar det bli bra som sagt och ja, jag kan ju iaf sitta här i skriva.Måste fixa mina kläder i garderobernaa så snart jag orkar, och lägga det braiga i resväskan ;P.

Vad ska man säga, jag saknar min man... han är söt.

Det ska bli skönt att slippa baka wienerbröd i veckan.

Vi avslutar där. Tack o hejj

image130

Kommentarer
Postat av: Marie

du saknar mig också, det vet jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback