Sara, Barcelona, Baby

Hejsan ....
Nu har vi äntligen kommit in till den LILLA lägenheten, på bilderna såg den typ fyra ggr så stor ut men det kommer bli mysigt.!!!! Definitivt =)
Men nu ska vi ta det hela från början:
Resan med våra grabbar till götet gick bra och relativt smärtfritt, inga tårar fälldes eftersom det var så kallt då så att dom förmodligen hade frusit till is på våra kinder.
Incheck och vi får reda att vi får platser långt ifrån varandra, trist men vi tänkte att vi kunde somna. Sagt och gjort, jag hamnade bland ett skitstort gäng med medelålders damer, dom tyckte synd om mig. Jag somnade innan planet hann lyfta och två minuter senare knuffar marie till mig och säger att det trots allt fanns en ledig plats bredvid henne längst fram. Vi sov typ hela vägen... Sköööönt!
Väl framme i molniga Barcelona haffade vi en taxichaffis, det kostade mindre än vi trodde så det var också bra.
Sedan hittade vi inte vår gata så vi väntade på hyresvärden, när hon en timme senare möter oss så ser vi en kvinna med svart hår och en jävla massa lackkläder på sig, skönt tänkte vi, ingen äcklig gubbe... Hon var trevlig iaf och det är ju huvudsaken, vi har nu fixat med lite kontrakt o grejjer, ska snart ner till supermarket och handla lite grejjer, typ tvål, diskborste en liten blomma och lite mat o annat smått o gott.
Vi har fått en halvtaskig vägbeskrivning till huvudgatan, får se hur det går.
När solen tittade fram några ggr förut blev det riktigt gött, men tyvärr lyste den lite för lite... Men imorrn ska det bli fint så det hoppas vi på.. Ingen jacka behövs iaf.

Det var första uppdateringen härifrån, nu börjar vår semester! =) Och vi nuter redan ska ni veta, marie har satt upp städtoffsen så nu ska vi fixa och dona!

Peace

Kommentarer
Postat av: jenn

låter lööööövely hun!
själv ska jag iväg till jobbet nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback