2 helger - 2 fester - 2 vänner

Förra helgen var det crusing här i falköping, det brukar förutom bilarna betyda att typ hela stadens befolkning drar sig ut till fest. Ävenf ör min del blev det på de viset. FFKbrudarna röjde till det med en storslagen förfest som började smått hos lisa och drog sig sedan uppåt till annelie där ulle redan dansade för sig själv med en mycket belåten min.
Kvällen fortskred och efter lekar som urartade men samtidigt var fruktansvärt roliga och efter en jävla massa skratt drog vi oss vidare mot kvällens mål - plantis. Och efter denna vistelse som blev en mycket trevlig sådan tänkte jag i samband med larsson dra mig hemåt, men icke. I väntan på ida vid statiol hittade jag tydligen några skövderaggare och skulle givetvis dra med nyktra ida på en åktur med deras biiil. Ha! Klockan 4 var jag hemma efter en trevlig kväll som det skulle snackas mycket om dagen efter - mest med ida då. Och martin (haha sorry man, inte meningen att ringa dig 210924198423 ggr )... PUSS

Denna helgen var det tänkt att dra till skövde med min vän änabanäna, dock så blev det icke så och eftersom min vän mary ringde och invitade mig till elin u:s förfest så hamnade jag där. Och vad kul  jag hade! Perfektofyllor kan man sammanfatta kvällen. Sanning och konsekvens, bröst och en hel del annat. Ja, jag lämnar det åt era fantasier, ni som inte var där ;). RRrrroligt var det iaf, emma var galen hade konstigt par skor och jag och johan bestämde dag tid och plats för förlovning. Ha. Även denna kväll slutade med en lyckad plantisvistelse, hatar att alla ska buffla omkring med mig bara för att jag är liten och dom vill komma fram dock men killarna som bildade ring runt mig några ggr räddade detta i några minuter (merris,berris,torsten,karlsson,fürst med flera haha mysigt!)
Jag tog ju en jäkla massa bilder, men nu till frågan, var fan är min kamerasladd! ah oordningens drottning!.

I fredags träffade jag en hel del brudar på mingus, snyggingarna jennifer o jessie o cissi var hemma en sväng och det var en gemytlig kväll med även karin, stinis mary o kg en snabbis... ni är braaaaaaaaaaaaiga! <3 


Ska snart jobba =(.

Herrå people.

Kommentarer
Postat av: Cissi

puss på dig då goding!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback