Underbara helg! =)

Åh, jag slutade 13 i fredags! Sensation eftersom jag alltid slutar 21.15 på fredagar annars, jag hade bytt tid för att kunna spela cup. Det gjordes i vårgårda, resultatet är inget att prata om men det va kul ändå. Efter det åkte vår bil med hanna m, elin c, elin d, jag och anna l vidare till en pizzeria i herrljunga o käka. Gott och med måånga härliga skratt. Fiiiin fredag, lååång fredag, nästan ledig fredag.

Lördag morgon startade tidigt, jag, mor, moster, kusin och syster skulle på spa i lindås. Det tog evigheter att komma dit och hitta dit och det låg mitt ute i ingenstans, men vilken avslappning, vilken underbar relax, vilken härlig start på en skitbra dag. Fotbad, ansiktsmassage, ryggmassage, ansiktsmask, hårinpackning och bastu, bubbelbad, rullning i snön och peeling, mat, fika, MUMS. Så jävla underbart.

Lördag kväll, bortbjuden till syrrans svärföräldrar (haha japp! dom ville gärna att jag skulle komma), trerätters, gott! Vin och likör. Finfint, sen in till stan och söta frida tiverman där göllungarna elin w och helene e också var. Mer vin och mys framför tv:n, massa tjöt därtill :). Jag o frida var kvar längst o jag trivs med den kvinnan, bra skit.

Söndag och chiiiiiiiiill, träning sen utan bakfylla - härligt.
Martin kommer hem om några timmar och efter träningen får jag träffa honom. <3 löööve

Ja, det var det.

SWEEEEEEEEEEEEAT (mary, i miss you -pling!) :)

Kommentarer
Postat av: Marie

and i miss you! ska vi leka i veckan? jag jobbar till sju varje dag men vi kanske kan mysa efter det? PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback