Beach 2008?

Jag har simmat två dagar denna veckan, endast för att jag är fruktansvärt lättflörtad =P.
Men det var skönt minsann när det var klart.
Jag väntar väl litegrann på att få höra något från båten nu snart image127också, dax att dra sig upp dit en gång till innan barca faktiskt, I need the money ju.
Ja och idag är det träning, kanske även imorgon. Jag håller med andra ord på att försöka bli liiite mer fit inför beach 2008, även om jag sällan lyckas så kan jag väl få intala mig själv att det hjälper.

Min underbara bror har varit här i nästan en vecka men är nu på väg tilbaka till uppsala.

I lördags var jag på balmiddag med en vän från fristad. Mycket trevligt och massa nya människor fick jag träffa, eller Bara nya människor rättare sagt. På söndagen var det lite av en bakisdag med massa film o en hel del godis.

Ja, annars händer det inte mycket mer på dagarna, träffar martin tills han börjar jobba.
Han är bra skit min Martin <3.
Yes, en liten uppdatering från moi, enjoy.










Love / Sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

mer updates!

2008-02-27 @ 22:11:48
Postat av: Sara

Men marieee jag hinner inte :p.. och dessutom har jag inget att skriva om

2008-02-28 @ 12:35:44
Postat av: Marie

men hitta på! ventilera lite tankar! lite roliga funderingar! jag vet att du sitter inne med några!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback