Nu ær det bra igen! =)

Nu har jag bytt skift med en snæll kille från tapasen och gør massa olika saker på dagen ist! Mycket bættre och mer omvæxling på det hela.. Så nu ær jag glad.. får dessutom mer fritid o kan shoppa o ha mig på kvællen =)... wieee... Hinner inte uppdatera så mkt (marie! ;P) før jag jobbar typ hela tiden o nu måste jag verkligen sova snart..
Jag sanna jennifer matilda o linn va o såg showen hær presic och det var jættebra.. skitcool!!

Hoppas allt e bra hemma i gamla fkp.. Jag kommer førmodligen hem på onsdag som det verkar nu.

Peace

Ps! Martin & Sara ---> 29 månader =)! Ds!

Kommentarer
Postat av: Marie

grattis! när kommer barnen? ;)

Postat av: Sara

Tack! Om 9 månader..
har lirat med en från båten ! MAHAHAHAHAHA pucko

2008-02-12 @ 09:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback