Tankar?

Jag tänker inte lika mycket nu som förr i tiden (ja jag är en gammal skata). Och det som jag tänker får inte ni tre som läser min blogg veta för det är porriga tankar haha, ja om vem undrar ni nu.. det berättar jag icke..
Idag har jag o marre simmat igen! Mycket behagligt, och jag har ont i halsen så ska nog inte träna box ikväll (jävligt viktigt vetande)..

Jag hatar speglarna på badet, jag är fruktansvärt blek var summan. Tröttande.

Ikväll ska jag kolla på träningen eller vara med, sen ska jag nog mysa med några brudar verkar det som, kul med sånna inbjudningar, det tackar jag så mycket för! =)

Puss o kräm

(Min hjärna var väldigt intressant va, marie?)

Kommentarer
Postat av: Marie

haha, ja men nu har jag ju spenderat iallafall 20 sekunder av mitt liv åt att läsa det där! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback