Upp med humöret, nu är det helg =)

Ja idag är jag glad. Kan man vara annat? Vaknar upp bredvid den underbaraste människan i världen, ser ut och märker att det är helt underbart vackert väder. Halsen är bättre också så imorrn är det maaaatch =), sedan är det fest med massa brafolk =D. Varit ute på en lång promenad med pappa och vår sötaste vovvsing ebba ! Ja som sagt, mina vänner. Ibland kan livet bara vara sådär underbart bra!

Dessutom ska jag snart på en intervju, dock ska jag ju bort i 4 veckor så hoppas dom kan överse med detta pga en alltför sen intervju, jag trodde ju det var helkört så då planerade jag semester ist. Humm, aja jag hoppas iaf på det bästa, jag är ju som sagt på solskenshumör idag så hoppas det kan smitta av sig på dom =)!

Igår var jag med några flickor hos sanna, det blev massa skvaller o snacks, bra skit.


Funkade inte att ladda upp bilder idag så skiter it....
ciao för idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback