Colorlinetripp, andra.

Jag ska hastigt och lustigt åka till Oslo imorrn - ensam. Är det något Sara Dahlin hatar så är det att vara ensam. Och så ska jag ju bo på en båt i en hytt (ensam i hytten) och jobba i två veckor. Ser jag fram emot detta? Svar nej. Gör jag det endast för att jag ska kunna få in en rejäl slant penki? Svar ja.
Jag har världens klump i magen och ser inte fram emot morgondagen förutom att jag får se larsson en sväng.
Hepp nu måste jag virra, jag är virrig och mår icke bra. Herrå

Kommentarer
Postat av: Marie

Det kommer gå braaaa Sara! :D

Postat av: Anonym

Det går inte braaa marie, det suger hæææstballe! :(....jag blir knæpp på detta

2008-01-05 @ 16:25:54
Postat av: jennifer

kämpa på saris :) tänk på pengarna.

2008-01-07 @ 16:36:29
URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: Sara

Jag kæmpar, det går bættre nu.. har lært kænna lite roligt folk =).. hihi... pengarna tænker jag på heeela tiden nær det ær tungt men ibland hjælper det inte :P

2008-01-07 @ 19:59:36
Postat av: jennifer

Ja men absolut klart vi ska träffas. Måste ju komma hem till dig och se hur du har de. Vi kanske kan kolla en film och mysa lite? :)

2008-01-10 @ 21:14:15
URL: http://jennifer89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback