Fucking Virrvarrrrrrr...

Jag befinner mig i en lite förvirrande situation just nu. Jag vill på båten på fredag egentligen och åka hem den 12e. Alltså typ 11 dagar på, men dom verkar inte ha något jobb för mig nu och jag kaaan ju inte den andra halvan av månaden som jag redan nämnt så vafan, då jobbar jag ju inget i februari. Vilket jag behöööver. Hum, tåls att tänka på det dära.
Jag vill iaf jobba en gång i mars, vilket jag verkligen hoppas på att jag får. Hmmm, dom är inte så snabba däruppe på att svara så man går å blir alldeles tokig ! =(.

Snart Februari alltså, jag har ju planer i Maj, Usa och det. Men nu har NÅGON försökt lura med mig på en resa till i 3-4 veckor i April-Maj (början) som jag är rätt sugen på, om jag nu får jobba så jag får ihop pengarna som behövs för detta. Jag vill inte gå in på detaljer ännu men det vore ju faktiskt väldans roligt. hmm

Vet inte hur det blir med festandet i helgen heller, tyvärr så finns det människor som inte gillar vissa andra människor och som då kan skapa lite dålig stämning, och vem vill ha dålig stämning på fest tro, inte jag iaf. Så vi får se hur det blir, kanske hänkar på några andra om jag känner att det blir lite stelt som sagt.

image124

I sit here alone and I wonder why?

Hmmm, är dagens förvirrande ord.

PEACE

Kommentarer
Postat av: Marie

puss saris!

Postat av: Saraaaa

Puss Maryyy ;)

2008-01-30 @ 18:49:41
Postat av: jennifer

jag vill med pussas. puss!

2008-02-01 @ 00:08:12
URL: http://jennifer89.blogg.se
Postat av: SaraD

Haha Sötnosjenn, PUSS!

2008-02-01 @ 21:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback