Nykomling.

Ur en icke tycksyndommig- vinkel utan endast ur en faktavinkel är det faktiskt så att jag inte har så många vänner kvar här i Falköping, inte som jag umgås med i vilket fall (alla ni som påstår något annat, ring! Jag vill jättegärna ha något att göra på dagarna ;P).

MEN, nu ska jag (egentligen min familj med det är jag som tjatat fram det) få en ny liten vän. En lite hundvalp som ska få vara vid min sida.

Hon är en blandning mellan Thai Ridgeback Dog och Basenji. Underbart söta och charmiga små varelser.


Ebba (döpt Galadriel) 17/11-2007
83442-123

För övrigt så var jul och nyår mycket trevliga. Juldagen var bästa festen på myyycket länge! Badtunna, säger jag bara.

Hepp. De va allt för denna gången. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback